Σχετικά με την απόδοση του βαθμού Α΄ στους Διευθυντές Δημοτικών Σχολείων και την ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Απλώς υπενθυμίζουμε :
Φ.353.1./324/105657/Δ1 ( Καθηκοντολόγιο )
Κεφάλαιο Δ΄
Άρθρο 27 ( Έργο των Δ/ντών των σχολικών μονάδων )
……δ) Ο Δ/ντής προΐσταται των εκπαιδευτικών και συντονίζει το έργο τους. Συνεργάζεται μαζί τους ισότιμα και με πνεύμα αλληλεγγύης. Διατηρεί και ενισχύει τη συνοχή του Συλλόγου Διδασκόντων, αμβλύνει τις αντιθέσεις, ενθαρρύνει τις πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών, εμπνέει και παρέχει θετικά κίνητρα σε αυτούς.
Απλώς ρωτάμε:
Κατά πόσο η απόδοση του βαθμού Α΄ ως προνόμιο της θέσης Διευθυντή σχολικής μονάδας είναι συμβατή με το πνεύμα του παραπάνω άρθρου;
Απλώς επισημαίνουμε:
Το ‘’κύρος’’ κατακτάται και δε χαρίζεται με κανονιστικές αποφάσεις.
Ν. Α. Στατήρης , δάσκαλος
Σχόλιο των "Εκπαιδευτικών εν Δράσει"
Αν τα αντανακλαστικά μας λειτουργήσουν κι αν μάθουμε πάλι τι ειναι συλλογικότητα έχουμε ελπίδες να τους νικήσουμε Συνάδελφοι!
Απλώς υπενθυμίζουμε :
Φ.353.1./324/105657/Δ1 ( Καθηκοντολόγιο )
Κεφάλαιο Δ΄
Άρθρο 27 ( Έργο των Δ/ντών των σχολικών μονάδων )
……δ) Ο Δ/ντής προΐσταται των εκπαιδευτικών και συντονίζει το έργο τους. Συνεργάζεται μαζί τους ισότιμα και με πνεύμα αλληλεγγύης. Διατηρεί και ενισχύει τη συνοχή του Συλλόγου Διδασκόντων, αμβλύνει τις αντιθέσεις, ενθαρρύνει τις πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών, εμπνέει και παρέχει θετικά κίνητρα σε αυτούς.
Απλώς ρωτάμε:
Κατά πόσο η απόδοση του βαθμού Α΄ ως προνόμιο της θέσης Διευθυντή σχολικής μονάδας είναι συμβατή με το πνεύμα του παραπάνω άρθρου;
Απλώς επισημαίνουμε:
Το ‘’κύρος’’ κατακτάται και δε χαρίζεται με κανονιστικές αποφάσεις.
Ν. Α. Στατήρης , δάσκαλος
Σχόλιο των "Εκπαιδευτικών εν Δράσει"
Αν τα αντανακλαστικά μας λειτουργήσουν κι αν μάθουμε πάλι τι ειναι συλλογικότητα έχουμε ελπίδες να τους νικήσουμε Συνάδελφοι!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου