Aνακοινώσεις

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Αγαπητή ΔΟΕ ..............

Αγαπητή ΔΟΕ δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω πια,
όλο δυναμικές αντιδράσεις είσαι, όπως ο Γιώργος κόκκινες γραμμές, 
θα μου πεις σε παρακαλώ πως θα πληρώσω την ΔΕΗ μου, το πετρέλαιο,  το γάλα των παιδιών,  
αν με έχεις συνέχεια σε απεργίες ? 
και άκου αυτός ο συντονισμός με τα άλλα σωματεία, όλο προβλήματα μου δημιουργεί,  τι δουλειά έχω εγώ με τους άλλους Δημοσίους και Ιδιωτικούς?
  εγώ είμαι επίλεκτο κομμάτι της κοινωνίας 
δεν με νοιάζουν οι χαλυβουργοί, οι άνεργοι, οι ΕΣΠΑ,  οι άστεγοι.
Εγώ ΔΟΕ μου θέλω να αξιολογηθώ, 
να δουλέψω με 30 παιδιά 30 ώρες την εβδομάδα,  
να λέω μάλιστα στους Διευθυντές μου γιατί έτσι θα πάω στον Βαθμό  Α΄
και που ξέρεις μπορεί μιας και είμαι συνδικαλίστρια,
να γίνω στέλεχος της εκπαίδευσης!
Γιαυτό σου λέω, βαλε μυαλό,
μη με ξεσηκώνεις,
καταλαβαίνω αυτός είναι ο σκοπός σου αλλά  
τώρα για λίγο σιώπα!  
Ουφ   
Εκπαιδευτικοί εν δράσει

Δεν υπάρχουν σχόλια: