Το «νέο σχολείο» με εκπαιδευτικούς των 300 ευρώ
Η υπ΄αριθμ. 22331/12 Κ.Υ.Α (ΦΕΚ – 673
Β/7-3-2012) : Καθορισμός του μέγιστου δυνατού χρόνου απασχόλησης και της
ανώτατης, ανά ώρα, αμοιβής εκπαιδευτικών και δημοσίων υπαλλήλων για την παροχή
υπηρεσιών σε συγχρηματοδοτούμενες πράξεις του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου
Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) 2007- 2013.
Η Κ.Υ.Α. ορίζει συγκεκριμένα:
1. Σε κάθε συγχρηματοδοτούμενη Πράξη του Εθνικού
Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) 2007 –2013, η οποία αφορά σε
παρεμβάσεις στον χώρο της εκπαίδευσης, της έρευνας και της δια βίου μάθησης, ο
μέγιστος δυνατός χρόνος παροχής υπηρεσιών κάθε εκπαιδευτικού και δημοσίου
υπαλλήλου, που εργάζεται σε φορείς του δημοσίου τομέα, όπως αυτός ορίζεται στην
παρ. 1 του άρθρου 1Β του Ν. 2362/1995 (247 Α΄), ανά είδος έργου, είτε
εκπαιδευτικού, είτε επιμορφωτικού, είτε επιστημονικού δεν δύναται να υπερβαίνει
τις 20 ώρες ανά μήνα και οι παρεχόμενες υπηρεσίες εκτελούνται σε χρόνο που δεν
καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση και είναι ανεξάρτητες από τα καθήκοντα
της θέσης του.
2. Η συνολική μηνιαία αμοιβή εκάστου εκπαιδευτικού ή
δημοσίου υπαλλήλου δεν μπορεί να είναι κατά μήνα μεγαλύτερη από τριακόσια (300)
ευρώ.
3. Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από 24-5-2011.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως
Αθήνα, 28 Δεκεμβρίου 2011»
Μπορεί αυτή η απόφαση να αφορά προς στιγμή
αυτούς που κάνουν ως επιπλέον έργο κάποιες ώρες ως επιμορφωτές π.χ. στους
υπολογιστές ή στους μουσουλμανόπαιδες στα μειονοτικά της Θράκης όπως έχουν
καταγγείλει και οι σύλλογοι Π.Ε., μπορεί να έχει αυτή η απόφαση βγει στις
28/12/2011 και να ανακοινώνεται λίγες μέρες πριν κλείσουν τα σχολεία, αλλά
αφορά αμοιβές που έχουν συμφωνηθεί και υπογραφεί και δεν θα αποδοθούν στους
δικαιούχους από το Μάη του 2011. Ταυτόχρονα ανοίγει διάπλατα όχι το παράθυρο
αλλά την πόρτα για να προσλαμβάνονται από την νέα σχολική χρονιά αναπληρωτές, που προβλέπεται
να είναι και οι περισσότεροι, μέσω ΕΣΠΑ και να αμείβονται με το τεράστιο ποσό
των 300€ μικτά, εισάγοντας με αυτό τον τρόπο όχι μόνο τις εργασιακές σχέσεις δούλων
αλλά διαμορφώνοντας και ένα νέο περιβάλλον εργασίας στην εκπαίδευση. Η χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ αναδεικνύει το τεράστιο
πρόβλημα που δημιουργείται: η επιβολή όρων και προϋποθέσεων επιβολής νέων ελαστικών εργασιακών σχέσεων και μισθών
πείνας.
Το «νέο σχολείο» , επιδιώκει τέτοιου
είδους ελαστικές σχέσεις εργασίας, βασίζεται σε αυτές και προχωρά στην
αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και στην αυτοαξιολόγηση των σχολείων, προσπαθώντας να διαμορφώσει ένα πεδίο υποταγμένων και εξαθλιωμένων
εκπαιδευτικών, που θα είναι ανασφαλείς εργασιακά, επιρρεπείς στην υποταγή και
έτοιμοι να δεχθούν τα πάντα προκειμένου να αξιολογηθούν θετικά και να ανέβουν
βαθμό στη μισθολογική κλίμακα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου