ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Άρθρο 89
Διατάξεις για τις διαδικασίες
του Α.Σ.Ε.Π.
Στο άρθρο 17 του ν. 2190/1994
(Α’ 28), όπως ισχύει, προστίθενται παράγραφοι 13 και 14, ως εξής:
«13. Η παρ.17 του άρθρου 1 του ν.4038/2012 όπως
τροποποιήθηκε με την παρ.30 του άρθρου ένατου του ν.4057/2012 καταργείται.
Για τις
περιπτώσεις όπου το ΑΣΕΠ διαθέτει με απόφασή του επόμενο κατά σειρά στον πίνακα
επιτυχίας υποψήφιο για αντικατάσταση – αναπλήρωση διοριστέου που δεν αποδέχτηκε το διορισμό του ή έχει κώλυμα
διορισμού, ο διορισμός ολοκληρώνεται με την έκδοση απόφασης κατανομής του Υπουργού
Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της παρ.5 του άρθρου
11 του ν.3833/2010, όπως ισχύει.
Οι περιπτώσεις αντικατάστασης – αναπλήρωσης διοριστέου, ο
οποίος παραιτήθηκε εντός ενός έτους από το διορισμό του δεν υπόκεινται στον
περιορισμό του άρθρου 11 του ν.3833/2010, όπως ισχύει.
14. Αν συνεπεία των δηλώσεων προτίμησης δεν καλύπτονται
όλες οι προκηρυχθείσες θέσεις ενός ή περισσότερων φορέων, προστίθενται στους
οικείους πίνακες διοριστέων οι επόμενοι «στον πίνακα κατάταξης - επιτυχίας
υποψηφίων» κατά σειρά που έχουν σε αυτόν
και κατά τη σειρά με την οποία οι ανωτέρω φορείς αναγράφονται στην προκήρυξη.
Αν παραμείνουν κενές θέσεις σε ένα ή περισσότερους φορείς συνεπεία μη αποδοχής
διορισμού ή κωλύματος διορισμού, διατίθεται για διορισμό ο πρώτος κατά σειρά
από τους αδιάθετους επιτυχόντες, ο οποίος έχει διαλάβει στη δήλωση προτίμησής
του το συγκεκριμένο φορέα και ούτω καθεξής. Αν και πάλι δεν καλυφθούν οι θέσεις
κατά τη διαδικασία του προηγουμένου εδαφίου, εφαρμόζονται οι διατάξεις του
πρώτου εδαφίου της παρούσας παραγράφου. Σε κάθε περίπτωση ο επιτυχών υποψήφιος
που διατίθεται για διορισμό βάσει της δήλωσης προτίμησής του ή κατά τη
διαδικασία της παρούσας παραγράφου, διαγράφεται από τον πίνακα διοριστέων,
ανεξάρτητα αν αποδεχθεί ή όχι το διορισμό του ή κωλυθεί ο διορισμός του λόγω
έλλειψης νόμιμης προϋποθέσεως. Οι διατάξεις της παρούσας παραγράφου
εφαρμόζονται και στην περίπτωση που κενωθούν θέσεις λόγω παραιτήσεων του
διορισθέντος εντός έτους από του διορισμού του. Διοριστέος που δεν αποδέχεται
το διορισμό του ή έχει κώλυμα διορισμού ή παραιτήθηκε εντός έτους από το
διορισμό του αναπληρώνεται από τον επόμενο κατά σειρά στον «πίνακα κατάταξης -
επιτυχίας υποψηφίων» υποψήφιο χωρίς να απαιτείται δημοσίευση στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεων συμπληρωματικού πίνακα διοριστέων.»
Άρθρο
90
Διαθεσιμότητα
1.
Επιτρέπεται να καταργούνται θέσεις ανά κατηγορία, κλάδο ή
και ειδικότητα σε υπουργεία, αυτοτελείς δημόσιες υπηρεσίες, αποκεντρωμένες διοικήσεις, Οργανισμούς
Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού και λοιπά νομικά πρόσωπα
δημοσίου δικαίου με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και του οικείου Υπουργού, σε εκτέλεση σχετικών
αποφάσεων του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης, μετά από τεκμηρίωση που
στηρίζεται σε εκθέσεις αξιολόγησης δομών και σχέδια στελέχωσης. Επιτρέπεται να
συνιστώνται θέσεις ανά κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα στους παραπάνω φορείς
σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του προηγούμενου εδαφίου με απόφαση των Υπουργών
Οικονομικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και του
οικείου Υπουργού.
2.
Εάν καταργηθούν ορισμένες θέσεις του ίδιου κλάδου ή και
ειδικότητας, η επιλογή του προσωπικού που τίθεται σε διαθεσιμότητα λόγω
κατάργησης θέσης σύμφωνα με την υποπαράγραφο Ζ.2 της παραγράφου Ζ του άρθρου
πρώτου του ν. 4093/2012, κατά τα ανωτέρω διενεργείται με βάση την αποτίμηση των
προσόντων όλων των υπαλλήλων του κλάδου ή και της ειδικότητας που ανήκουν οι
υπό κατάργηση θέσεις του φορέα, εφόσον υπηρετούν σε υπηρεσίες ή μονάδες που
αξιολογήθηκαν σύμφωνα με την παρ.1 του παρόντος.
Α. Η αποτίμηση προσόντων του υπαλλήλου στηρίζεται σε επί μέρους κριτήρια
που αφορούν τη βασική και επαγγελματική του εκπαίδευση, την εν γένει εργασιακή
και διοικητική του εμπειρία, τα ειδικά
καθήκοντα όπως των υπηρετούντων με οποιαδήποτε σχέση σε Διεθνείς Οργανισμούς,
και σε γραφεία και σε υπηρεσίες που εμπίπτουν στις διατάξεις του π.δ.63/2005,
και την εργασιακή του φυσιογνωμία όπως (δεξιότητες, ή επιδόσεις, ηθικές
αμοιβές, πειθαρχικές ποινές, τις μακρόχρονες ή συστηματικά επαναλαμβανόμενες
αναρρωτικές άδειες ή αδικαιολόγητες απουσίες) και τον τρόπο εισαγωγής
στους φορείς της παρ.1. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, λαμβάνεται υπόψη η
οικογενειακή του κατάσταση κατά τα οριζόμενα στην περίπτωση ε. Όσοι επιθυμούν
να αποχωρήσουν τίθενται κατά προτεραιότητα σε διαθεσιμότητα χωρίς αποτίμηση των
προσόντων.
Β. Η αποτίμηση των προσόντων γίνεται βάσει βαθμολογικής κλίμακας και
αντικειμενικής μοριοδότησης, όπως καθορίζεται από την περίπτωση ε, και η
επιλογή των υπαλλήλων με τα λιγότερα προσόντα
που τίθενται σε διαθεσιμότητα προκύπτει κατά φθίνουσα σειρά από τον
βαθμολογικό πίνακα.
Γ. Για την αποτίμηση των προσόντων του υπαλλήλου και την κατάρτιση
βαθμολογικών πινάκων κατά κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα συνιστώνται από τον
οικείο κατά περίπτωση Υπουργό Τριμελή Ειδικά Υπηρεσιακά Συμβούλια στα Υπουργεία,
και τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις. Με απόφαση του
οικείου Υπουργού μπορεί να συνιστάται ένα κοινό Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο για
ομάδα Ν.Π.Δ.Δ. ανάλογα με τις
ανάγκες. Τα Τριμελή Ειδικά Υπηρεσιακά Συμβούλια συγκροτούνται από ένα μέλος του ΑΣΕΠ ως
πρόεδρο, τον προϊστάμενο της Γενικής
Διεύθυνσης ή της Διεύθυνσης Διοικητικού/ Προσωπικού του φορέα στον οποίο
συνιστώνται, ως εισηγητή, και ένα προϊστάμενο άλλης Γενικής Διεύθυνσης ή
Διεύθυνσης του ίδιου φορέα, με τους
αναπληρωτές τους. Τα Τριμελή Ειδικά Υπηρεσιακά Συμβούλια που συγκροτούνται στις
Αποκεντρωμένες Διοικήσεις είναι αρμόδια για τους μόνιμους υπαλλήλους και τους υπαλλήλους με σχέση ιδιωτικού δικαίου
αορίστου χρόνου των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄και Β΄βαθμού και των
νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου αυτών. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών
μπορεί να συγκροτείται για έναν ή περισσότερους ΟΤΑ διακριτό τριμέλες Ειδικό
Υπηρεσιακό Συμβούλιο ανάλογα με τις ανάγκες. Σε περίπτωση που συγκροτείται τριμέλες
Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο για περισσότερα ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ οι προϊστάμενοι
της Γενικής Διεύθυνσης ή της Διεύθυνσης Διοικητικού/Προσωπικού προέρχονται από το μεγαλύτερο σε αριθμό προσωπικού
ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ που υπάγεται σε αυτά.
Εάν δεν είναι δυνατή η συγκρότηση Τριμελούς Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου
στον φορέα, λόγω έλλειψης Διεύθυνσης Διοικητικού/Προσωπικού ή άλλης Διεύθυνσης,
η αποτίμηση των προσόντων διενεργείται από το Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό
Συμβούλιο του εποπτεύοντος φορέα.
Δ. Κατ’ εξαίρεση
της παραγράφου 2 δεν τίθεται σε διαθεσιμότητα:
αα) υπάλληλος που είναι ανάπηρος σε ποσοστό τουλάχιστον 67% ή πολύτεκνος
κατά την έννοια των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910/1944 (Α΄
229), εφόσον τα τέκνα, που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις του ν.
1910/1944, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών
σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει.
ββ) υπάλληλος του οποίου ο σύζυγος ή η σύζυγος ή τέκνο που ανήκει στην
κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., και συνοικεί με αυτόν,
έχει αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον 67%.
γγ) υπάλληλος ο οποίος, δυνάμει νόμου ή δικαστικής αποφάσεως ασκεί κατ’
αποκλειστικότητα τη γονική μέριμνα τέκνου, που συνοικεί με αυτόν και ανήκει
στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει
δδ) υπάλληλος του οποίου ο
σύζυγος ή η σύζυγος τίθεται σε
διαθεσιμότητα δυνάμει του παρόντος νόμου.
Ε.Η διαδικασία αποτίμησης των προσόντων, τα αναγκαία δικαιολογητικά, ο
αριθμός των μορίων που αντιστοιχούν στα επιμέρους κριτήρια μεταξύ των οποίων
λαμβάνεται υπόψη και ο τρόπος εισαγωγής στους φορείς της παρ. 1, τα λοιπά
ειδικότερα θέματα της αποτίμησης των προσόντων και τα ζητήματα λειτουργίας των
Τριμελών Ειδικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής
Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
ΣΤ. Με κοινή απόφαση του Υπουργού
Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και του κατά περίπτωση
αρμόδιου Υπουργού μπορεί να ορίζονται πρόσθετα ειδικά κριτήρια, ή να
διαφοροποιείται η μοριοδότηση των γενικών κριτηρίων ανάλογα με το είδος της
δραστηριότητας του οικείου φορέα.
3.
Η παράγραφος 2 του άρθρου 101 του ν. 3528/2007
αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Η διαθεσιμότητα διαρκεί οκτώ (8) μήνες μετά την πάροδο των οποίων ο
υπάλληλος απολύεται.»
4.
Η παράγραφος 2 του άρθρου 105 του ν. 3584/2007
αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Η διαθεσιμότητα διαρκεί οκτώ (8) μήνες μετά την πάροδο των οποίων ο
υπάλληλος απολύεται.»
5.
Η περίπτωση 2 της υποπαραγράφου Ζ2 της παραγράφου Ζ του
άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Η διαθεσιμότητα της προηγούμενης περίπτωσης διαρκεί οκτώ (8) μήνες και
στον υπάλληλο καταβάλλονται τα τρία τέταρτα των αποδοχών του, σύμφωνα με τις
κείμενες διατάξεις.»
6.
Οι διατάξεις των παραγράφων 3, 4 και 5 έχουν εφαρμογή για
τους τιθέμενους σε διαθεσιμότητα μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος.
Άρθρο 91
Κινητικότητα
1.
Η περ.1 της υποπαραγράφου Ζ.1 της παραγράφου Ζ του άρθρου
πρώτου του ν.4093/2012 αντικαθίσταται ως εξής:
«Επιτρέπεται: α) η μετάταξη
μόνιμων πολιτικών υπαλλήλων και η μεταφορά υπαλλήλων με σχέση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου που υπηρετούν σε υπηρεσίες, κεντρικές και
περιφερειακές, του Δημοσίου, των ανεξάρτητων αρχών, των Οργανισμών Τοπικής
Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) πρώτου και δεύτερου βαθμού και των λοιπών νομικών
προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και β) η μεταφορά υπαλλήλων που διατηρούν
τη δημοσιοϋπαλληλική τους ιδιότητα των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
(Ν.Π.Ι.Δ.) που ανήκουν στο δημόσιο τομέα σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου,
ανεξάρτητων αρχών, Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού και των λοιπών Ν.Π.Δ.Δ.
όταν επιβάλλεται από το συμφέρον της υπηρεσίας υποδοχής, ιδίως για την κάλυψη
άμεσων υπηρεσιακών αναγκών και την καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου
δυναμικού. Η μετάταξη ή μεταφορά του υπαλλήλου πρέπει να ανταποκρίνεται στην
εργασιακή φυσιογνωμία του όπως δεξιότητες, ή επιδόσεις, ηθικές αμοιβές,
πειθαρχικές ποινές, τις μακρόχρονες ή συστηματικά επαναλαμβανόμενες αναρρωτικές
άδειες ή αδικαιολόγητες απουσίες, λαμβανομένων υπόψη
των περιγραμμάτων θέσεων, εφόσον υπάρχουν, και των τυχόν αιτήσεων προτίμησης.
Προσωπικό με σχέση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου μπορεί να μεταφέρεται για τον ίδιο λόγο σε
Ν.Π.Ι.Δ. του δημόσιου τομέα. Για την εφαρμογή της παρούσας υποπαραγράφου, ως
δημόσιος τομέας νοείται αυτός που έχει οριοθετηθεί με το άρθρο 1 παρ. 6 του ν.
1256/1982, όπως ίσχυε πριν τη θέση σε ισχύ του άρθρου 51 του ν. 1892/1990,
συμπεριλαμβανομένων όλων των φορέων που απαριθμούνται ειδικότερα στο άρθρο 14
παρ. 1 του ν. 2190/1994 και μη εξαιρουμένων των περιπτώσεων που απαριθμούνται
στην παράγραφο 2 του ίδιου άρθρου, όπως ισχύει μετά την αντικατάσταση του με το
άρθρο 1 του ν. 3812/2009. Τα νομικά πρόσωπα του Κεφαλαίου Β` όπως αυτά
ορίζονται στην παρ. 5 του άρθρου 1 του ν. 3429/2005 δεν καταλαμβάνονται από τις
διατάξεις της παρούσας υποπαραγράφου.
Η μετάταξη ή μεταφορά των
υπαλλήλων της προηγούμενης παραγράφου είναι υποχρεωτική και γίνεται χωρίς
αίτηση τους σε υφιστάμενες κενές θέσεις ή σε θέσεις που συστήνονται με την
πράξη μετάταξης ή μεταφοράς στον κλάδο ή στην ειδικότητα στους οποίους
μετατάσσεται ή μεταφέρεται ο υπάλληλος. Οι μετατασσόμενοι ή μεταφερόμενοι
πρέπει να κατέχουν τα τυπικά προσόντα του κλάδου ή της ειδικότητας των θέσεων
στις οποίες μετατάσσονται ή μεταφέρονται. Η μετάταξη ή μεταφορά μπορεί να
διενεργείται και σε κενή ή συνιστώμενη θέση συναφούς ή παρεμφερούς κλάδου ή
ειδικότητας, της ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, εφόσον ο υπάλληλος κατέχει τα
τυπικά προσόντα του κλάδου ή της ειδικότητας στον οποίο μετατάσσεται ή
μεταφέρεται. Εφόσον ο υπάλληλος συναινεί, η μετάταξη ή μεταφορά του μπορεί να
γίνεται και σε κλάδο κατώτερης κατηγορίας. Η μετάταξη εκπαιδευτικού μπορεί να
διενεργείται και σε κενή ή συνιστώμενη θέση μη συναφούς κλάδου ιδίας
κατηγορίας.
Σε περίπτωση μετάταξης ή μεταφοράς
υπαλλήλων σε συνιστώμενες θέσεις και για όσο χρόνο υφίστανται αυτές δεν
πληρούται ίσος αριθμός θέσεων μόνιμου ή με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου
αορίστου χρόνου προσωπικού των οικείων φορέων υποδοχής.»
2.
Η περ. 4 της υποπαραγράφου Ζ.1 της παραγράφου Ζ του
άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 αντικαθίσταται ως εξής:
«Ο αρμόδιος Υπουργός ή ο Πρόεδρος Ανεξάρτητης
Αρχής γνωστοποιεί τις κενές θέσεις κατά κατηγορίες, κλάδους ή και ειδικότητες
και το πλεονάζον προσωπικό σύμφωνα με την παράγραφο 2 του προηγούμενου άρθρου,
όπως προκύπτουν από τις εκθέσεις αξιολόγησης και τα σχέδια στελέχωσης των
φορέων στο τριμελές συμβούλιο του άρθρου 5 παρ. 3 του ν. 4024/2011.
Εντός δέκα ημερών από τη σχετική εντολή του Υπουργού Διοικητικής
Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης το τριμελές συμβούλιο του άρθρου 5
παρ. 3 του ν. 4024/2011 γνωμοδοτεί για τον αριθμό και τα απαιτούμενα προσόντα
των υπαλλήλων κατά κατηγορίες, κλάδους ή και ειδικότητες που θα μετακινηθούν
στους φορείς υποδοχής κατά σειρά
προτεραιότητας.
Ακολούθως, ο Υπουργός
Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, εκδίδει σχετική
ανακοίνωση, λαμβάνοντας υπόψη τη γνωμοδότηση του τριμελούς συμβουλίου, τις
ανάγκες των φορέων και τις προτεραιότητες πολιτικής στελέχωσης, η οποία
δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως και με την οποία
καθορίζονται οι θέσεις που θα καλυφθούν, τα προσόντα των υπάλληλων που
απαιτούνται, σύμφωνα με τα οικεία περιγράμματα θέσεων, εφόσον υπάρχουν, για
τους κλάδους ή τις ειδικότητες στους οποίους πρόκειται να μεταταχθούν ή μεταφερθούν,
η οποία αποστέλλεται στους φορείς προέλευσης και υποδοχής.
Με την
ανακοίνωση ορίζεται αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε (15) ημερών από τη
δημοσίευσή της εντός της οποίας οι ενδιαφερόμενοι υπάλληλοι υποβάλλουν αίτηση
μετάταξης/μεταφοράς, καθορίζοντας τη σειρά προτίμησης των φορέων που επιθυμούν
να μεταταχθούν, συνοδευόμενη από πιστοποιητικό υπηρεσιακής κατάστασης που
εκδίδεται από τη Δ/νση Διοικητικού/Προσωπικού του φορέα προέλευσης και από το
οποίο προκύπτει η αποτίμηση των προσόντων των υπαλλήλων, μετά τον έλεγχο της
νομιμότητας πρόσληψης και των πιστοποιητικών και στοιχείων που συγκροτούν το
προσωπικό μητρώο του υπαλλήλου. Υπάλληλοι των οποίων η διαδικασία πρόσληψης και
τα ως άνω πιστοποιητικά και στοιχεία του υπηρεσιακού τους φακέλου ελέγχονται ως
μη νόμιμα, στερούνται του δικαιώματος μετάταξης ή μεταφοράς.
Το τριμελές συμβούλιο του φορέα υποδοχής εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15)
ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων επιλέγει τους
υπαλλήλους που θα μεταταχθούν ή μεταφερθούν σε αυτόν και καθορίζει τη σειρά
προτεραιότητάς τους, σύμφωνα με την
αποτίμηση των προσόντων τους και το περίγραμμα της θέσης εφόσον υπάρχει στην
οποία θα μεταταχθούν ή μεταφερθούν. Το
τριμελές συμβούλιο λαμβάνει υπόψη την εργασιακή τους φυσιογνωμία, την εκπαίδευσή
τους, τη διοικητική και εργασιακή τους εμπειρία και τα λοιπά στοιχεία του
προσωπικού μητρώου τους. Σε περίπτωση ισοβαθμίας μεταξύ των υπαλλήλων
λαμβάνεται υπόψη η οικογενειακή κατάσταση του υπαλλήλου. Το τριμελές συμβούλιο
μπορεί να καλεί τους ενδιαφερόμενους
υπαλλήλους σε συνέντευξη με σκοπό την
αξιολόγηση των ικανοτήτων και της προσωπικότητάς. Η συνέντευξη δίνεται σε δημόσια συνεδρίαση της επιτροπής, και σε αυτήν τηρούνται μαγνητοφωνημένα
πρακτικά. Με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης καθορίζονται θέματα που αφορούν τη διαδικασία επιλογής των
αιτούντων υπαλλήλων, τη λειτουργία του τριμελούς συμβουλίου, την εξειδίκευση και
τη μοριοδότηση των κριτηρίων επιλογής και κατάταξης των υπαλλήλων, τη διαδικασία
και το περιεχόμενο της συνέντευξης και κάθε άλλο αναγκαίο συναρτώμενο με τα ως
άνω ζήτημα.
Σε περίπτωση δυνατότητας υποβολής αίτησης σε περισσότερους φορείς υποδοχής,
τα οικεία τριμελή συμβούλια αποστέλλουν
τους πίνακες επιλογής στο Τριμελές Συμβούλιο του άρθρου 5 της παρ. 3 του ν.
4024/2011, το οποίο καταρτίζει ενιαίο για όλους τους φορείς Πίνακα Διάθεσης. Η
επιλεγείσα σειρά προτεραιότητας των φορέων
υποδοχής είναι δεσμευτική για τον υπάλληλο.
Για
τη μετάταξη ή μεταφορά των υπάλληλων εκδίδεται απόφαση του οικείου οργάνου διοίκησης του φορέα υποδοχής
που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου